Analityk internetowy

Headhunters Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego klienta, dużej instytucji edukacyjnej, poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:

Zadania:

analiza i interpretacja danych z Google Analtytics i analityki social media
opracowywanie wniosków i rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań marketingowych w Internecie
formułowanie rekomendacji na potrzeby prowadzonych projektów
uczestnictwo w projektach dotyczących optymalizacji konwersji
bieżące monitorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych w serwisach internetowych
monitorowanie ruchu i zachowań użytkowników w serwisach internetowych i social media

Od kandydatów oczekujemy:

doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku, min. 2 lata
znajomości Google Analytics na poziomie bardzo dobrym
ponadprzeciętnej umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
zdolności analizy social media
komunikatywności, sumienności, umiejętności pracy w zespole
znajomości jęz. angielskiego na poziomie dobrym

Oferujemy:

stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i roczny system premiowy
możliwość podnoszenia kwalifikacji i poszerzania wiedzy poprzez udział w szkoleniach
przyjazną atmosferę pracy
możliwość korzystania z pakietów sportowych oraz prywatnej opieki medycznej (opłacane przez pracownika na korzystnych warunkach)

Zainteresowane osoby prosimy przesłać CV za pomocą APLIKUJ TERAZ
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych HEADHUNTERS Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kmieca 27 w Szczecinie w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).

Previous Entries AR Accountant Next Entries Inżynier Jakości Produkcji