Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Raben Logistics Polska Sp. z o.o.

Kompleksowa obsługa Klienta Biznesowego w języku angielskim i/lub niemieckim.

Bycie partnerem i konsultantem w rozwiązaniach logistycznych dla Klienta

Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych

Administracja dokumentacją transportową.

Kontrola jakości dostaw.

Raportowanie wyników.

Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację z Klientami (poziom B2) i/lub niemiecki (mile widziany).
Masz energię do działania i kreatywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów.
Masz doświadczenie w budowaniu relacji partnerskich z Klientami.

Jesteś otwarty/-a oraz komunikatywny/-a.

Wykazujesz się umiejętnością pracy pod presją czasu i odpornością na stres.

Dobrze znasz program Excel.

Mile widziane wykształcenie kierunkowe.

Atmosferę w pracy w której można czuć się zaangażowanym, być kreatywnym i rozwijać swoje kompetencje.

Możliwość codziennego i bezpośredniego kontaktu z klientem biznesowym.

Dużą swobodę działania.

Atrakcyjny pakiet socjalny (pakiet sportowy kartę MultiSport, dodatki świąteczne i urlopowe, ubezpieczenia grupowe na preferencyjnych warunkach).

Previous Entries Dyrektor IT - E-commerce Next Entries Dyspozytor prac monterskich izolacji termicznej