Telefoniczny Doradca Klienta

Opis stanowiska:

telefoniczna obsługa Klientów biznesowych (sektor małych i średnich firm),
praca ze stałą bazą Klientów (praca na portfelu Klientów),
obsługa zgłoszeń – doradzanie najlepszych rozwiązań,
rozpatrywanie prostych reklamacji,
kontakt z aktualnymi abonentami w celu analizy potrzeb,
prezentowanie ofert promocyjnych,
aktywacja i dezaktywacja usług,
obsługa poprzez telefon oraz mail.

Czego od Ciebie oczekujemy?

wykształcenia minimum średniego;
dobrej znajomości obsługi komputera;
komunikatywności;
zaangażowania;
chęci do pracy umiejętności nawiązywania kontaktów;
gotowości do poszerzania swojej wiedzy.

Co uzyskasz od Nas?

Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pełny etat, umowa długoterminowa;
Praca pon-pt w godzinach: 9.00-17.00 lub 12:00-20:00 (sporadycznie zdarza się praca w sobotę w zamian za inny dzień wolny w tygodniu),
Gwarantowaną stawkę podstawową + atrakcyjne premie wynikowe;
Realną możliwość awansu, podwyżki i rozwoju zawodowego;
Nowoczesne warunki pracy oraz dogodną lokalizację (centrum miasta).
Benefity w atrakcyjnych cenach (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, kartę multisport).

Previous Entries Doradca Klienta- praca w weekendy Next Entries Doradca Techniczno - Handlowy